InCC Salesbootcamp

Klant aan het woord


Tijdens de meetup zijn we aan de slag gegaan met beide opdrachten. Rick van Monsjou is verantwoordelijk voor sales binnen Veylinx. In de video licht hij kort toe wat het resultaat is geweest van de salesbootcamp meetup.

Marktonderzoek 2.0

Traditioneel marktonderzoek is vaak gebaseerd op de uitkomst van vragenlijsten, waarin consumenten aangeven of ze bereid zijn om een product te kopen.

Het probleem ligt hierbij in de aankoopbeslissing: zal de consument ook daadwerkelijk een aankoop doen als hij / zij in de gelegenheid wordt gesteld?

Verwachtingen versus (echt) koopgedrag

Door een slimme combinatie van A-B testing in een online veilingconcept, biedt Veylinx partijen als P&G, Heineken en Philips e.a., de mogelijkheid tegen lagere kosten feitelijk koopgedrag te meten binnen een veel groter testpanel dan traditionele marktonderzoeksbureau’s.  

Veylinx biedt op deze manier zowel consumenten een mooi platform om nieuwe producten uit te proberen en fabrikanten een platform om gedegen marktonderzoek te doen.

Consumenten: www.veylinx.com

Fabrikanten: research.veylinx.com

InCC is trots mee te hebben gewerkt aan het succes van Veylinx. Naast het winnen van de competitie heeft ook Proctor & Gamble hun vertrouwen gewonnen.

Zoekt u hulp bij pitchen van uw idee tijdens een competitie? Of wilt u een nieuwe potentiele klant binnenhalen